Tuesday 10 May 2011

Naper lah aku rasa macam terlampau marah sangat!!!!

Damn!!!!! Aku tak pernah rasa begitu dalam kemarahan...not until today... tah naper tak rasa macam nak maki orang jer.... Banyak sangat benda yang berlaku harini..... scratch my lovely car on the way to work.... almost late due to jam.... kena jawab call due to Tier 2 and 3.... MCs and EL encounting.... n the bloody Manager's case....(no bloody comment on it at all).... trying to make the best out of today pun masih lagi rasa macam bad luck giler...Tah lah... my lucky star turn rouge on me.... hmmm*sigh*

Aku rasa macam nak campak jer barang sampai pecah.....tak kisah lah pinggan ke, cawan ker, benda yang boleh di campak pecah!!!!! Banyak kali aku dok beristigfar, but still panas hati!!!! Ada sebab lain ker? hmmm...tah lah... mungkin ye... mungkin tak....

"Ya Allah, bantu lah aku mencari ketenangan dan cara2 untuk sejuk dari kemarahan ini....Permudahkanlah hari- hari ku yang akan datang.....Apa yang Engkau hendak ku pelajari, ku redha dengan semua yang Engkau berikan...."

Dugaan yang mendatang berkemungkinan tidak dapat dikawal lagi... ada cara yang lebih elok ke atau cara2 untuk atasi dari hilang pertimbangan / kawalan diri....?

No comments:

Post a Comment