Tuesday 14 June 2011

Setia ke tak????

Ni aku ada cite baru lak.... ada lak sorang mamat ni... aku rasa macam ketegaq pun ada.... tapi tak elok cakap pasal family member macam tu.... Aku ada lah lepak2 kat ofis dia.... kawmen sonok lagi member bila dapat hadiah dari aku lah kan.... aku siap tolong pasangkan & set up kan sekali.... tah naper tah... masa aku set upkan hadiah dia, msg masuk...


Dgn "tak sengaja" nye, aku "teropen" msg mamat ni.... kawmen berbunga lagi mamat ni dapat msg dari sorang awek ni... aku pun pa lagi... dah peluang nak tgk, aku baca lah sampai habih!!!! "Hi soul guardian, as I was lying down on my bed thinking of what ever happened these past days.... yadda yadda yadda.... ...feels like I can't wait to make love to you... yadda yadda yadda..." Aku rasa geli tekak, deh!!!!!


Yang best tu... check balik HP lama... byk nye rahsia mamat ni..... byk sungguh msg2 macam ni dalam HP dia.... itu aku tak kisah lagi... si Awek selekeh ni dah ada hubby lak tu.... Hei, pompuan... dah tu aku ni sapa? Dok terkedek2 dgn jantan orang, jantan ko sendiri tak nak jaga!!!! Aku dah confront mamat ni... dia kata pompuan ni orang gile, kenalan dia kat ofis.... Ekau pun satu, nak kelentong aku pun, agak2 lah wei... macam aku ni masih kecik lagi nak men tipu2...


Ni aku tak habaq mai kat ex dia n GF dia sekarang.... isyk... nak kene orang tua ni.... then, masa check bill HP, kata bill dia melambung.... pastu merungut.... bila aku check balik, nombor pompuan gatal tu banyak..... aku geram betul lah.... Eh eh eh.... macam ni pun ada ka??? Ah lantak lah.... dosa pahala, ko jawab lah dgn Tuhan... aku dah buat bahagian aku.... aku tak nak terlibat.... Tapi, wa panas beb!!!!!! Cilakak nye betina.....Aku cukup tak suka bila mamat ni buat macam ni.... tak reti nak setia pada yang satu... tu pun dah jadi Ex.....

Dah lah... aku labuhkan cerita kat sini.... Main point.... suma laki tak leh pakai.... baik sayang diri sendiri, lagi bagus.....

No comments:

Post a Comment