Monday 19 March 2012

Am I sorry?

I don't understand what I did wrong.... tak sangka berdosa betul aku terhadap ko... tah laa... ko nak baca blog ni, aku tak halang... tapi kalo ko sendiri yang berperangai macam ni.... sapa yang tahan.... If you can't take what I'm about to say, I advice you to turn away from this blog and walk off..... This is my own space, I am free to say what I want to say.....

Ko kata ko nasihati kawan ke arah yang lebih idealist/praktikal... ko sedar tak ko punya nasihat tu seakan2 memaksa... Aku bukan nak marah ko, ada elok gak ko bercharacter sebegini tapi kalo dah tahap memaksa... ko pikir laa nak naper nye aku ignore jer ko.... I'm also entitled to my own life, opinion and my own way to settle things....

Ko rasa kalo nak kawan dgn aku ni membebankan, then tak per.... aku respect decision ko unfriend aku... tak nak kawan dgn aku.... aku tak pernah provoke ko  in anyway to jeopardize our friendship.... Aku rasalah... selain aku ni psycho in many ways.... ko lagi lah bermasalah.... if things doesn't go your way... u either walk away or u snap....sekarang ni mmg lah nampak ko dah berubah.... tapi not much pun.... there is still the same old you yang masih degil and keras kepala... but hey, I cannot help that part.... aku terima ko sebagai kawan aku seadanya.....

Ye, aku ada macam2 masalah... aku control freak... aku akan jadi separa gila bila orang yang aku-suke tu  ignore aku... aku sentiasa ada masalah dgn mak aku....yes to all that..... Aku cume nak cakap laa ek.... Macam mana aku bergaduh, marah, kecik hati, kecikkan hati  mak aku pun... aku masih bercakap dgn dia sebab aku tau mak aku tak kan hidup selama2nya... aku tak nak kesal kemudian hari nanti bila mak aku dah tua, sakit.. aku tak berpeluang nak jaga mak aku.... aku control freak:: it is because aku biasanya diamanahkan tanggungjawab kalo nak diselesaikan/carry the task.... itu bahagian aku... separa gila bila kene ignore:: sebabnya aku tau cara aku bercakap ni kasar, menyentap,..... kekadang tu kalo aku kecikkan hati orang pun aku tak sedar.... 

I'm learning ok.... bukan senang... "trying to teach old dog new tricks" is not easy at all......I hate it, but what to do... people have to evolve sometimes in their life.... I am so sorry for whatever that I've done... I am sorry sebab berkawan dgn aku ni beban besar tuk ko.... I am sorry menyusahkan kuarga ko.... and I am totally NOT sorry for being friends with you.... so much so, I am greatful.... kalo ko masih rasa the same way... then... I cannot say much.... My door is always open for you, you know that, right...? pepandailah cari aku  nanti....

P/S:: Seriously aku malas nak gaduh dgn ko, babe... Malas sangat... tak de faedahnye kalo kite go on jadi rivals for nothing macam ni... setiap kali benda berkaitan personal/guys/family issues/etc... kita gaduh macam harem..... ko pikir laa masak2... the next time kite contact... aku mmg dah tak nak cakap pasal ni.... here and now I'm dropping whatever misunderstanding ni and move on....

No comments:

Post a Comment