Monday 8 August 2011

Huaarrrghhh *yawn*....



OMG.... mengantuk giler ni.... dah tak leh nak blah dah hah... baru pukul 10.44am on this Monday morning ni.... Macam aku wall kan FB aku semalam, Padan muka aku nak sangat melepaskan rindu pada kopi, hamik.... rasakan... aku tak jangka 2 shots of expresso in the caramel machiatto boleh buat aku tak tido 24 hours.... ke memang dah tak lali pada "cafè" or should I say caffeine?

Huaarrrghhh *yawn*.... payah ni nak buat keje ni.... Aduhai banyak kot keje aku nak siapkan harini... tapi tak boleh nak focus deh....memacam keadaan, tapi yang ni is no exceptional.... mau nye sakit kepala nak bersengkang mata ni... aku dok pikir kul 4pg tadi boleh lah aku tido sat dalam 1jam- 1 1/2jam.... kul 4.30pg, Naza dah datang kejut bersahur... per lagi... aku pun gi makan sahur... makan cepat2 pastu cuba tido balik....masuk kul 5pg and bangun balik kul 6.30pg....

Mak aih... mmg tak cukup lah time tido aku wei....paksa gak lah badan ni gi mandi, solat, and siap2 gi keje.... sampai jer ofis, kene aircond... mmg rasa macam nak cari bantal and tarik selimut jer ni.... Tolong wey... minda aku penat ni....waaakkkk.....

No comments:

Post a Comment